click below this and i'll love you more

03 March 2012

BEN ASHAARI TANYA AKU, KALAULAH AKU DAPAT ULTRABOOK TU...



SALAM….

Ok entri kali ni pon khas untuk blog ben ashaari…. 
Dia Tanya aku kalaulah aku dapat ULTRABOOK yg dia selalu promote tu…. Aku jawab aku bahagia sangat.. tak payah lah aku usung laptop aku sekarang ni yg berat macam aku usung beras….. dari penang nak balik s,pore nasib baik jarang-jarang kalau tiap bulan mau aku pendek balik macam budak darjah 6…. ULTRABOOK tu kan keTIPISan dia mcm OMG gitu… function tak pernah try test lagi so x nak comment..  pasal CD DRIVE tu bagi aku, aku perlu jugak sebab segala benda aku buat guna laptop tapi dah bersyukur lah kalau dapat laptop sebegitu TIPIS..kalau aku dapat nnt aku carik alternetif lain!!!





aku pakai laptop ape ekh???????


















amacam laptop aku!!!!

2 comments:

  1. hye newbie .... ika dri blog abg BEN ,, singgah & follow sini .... :)

    ReplyDelete
  2. Wahhh...best la kalau dpt kn. Tiap2 hari nak buka lappy kalo cmni. hehe. Nak sama dgn brader ben la cegini. =)

    ReplyDelete