click below this and i'll love you more

02 March 2012

friday entry...


SALAM JUMAAT…..

Hari yang indah sepatutnya di isi dengan kata-kata indah dan kelakuan molek ye. kawan-kawan.....

OK.. kerana hari ini hari jumaat kita isi lah hari kita dengan entri-entri yg boleh menjadi santapan rohani kite ye.. tibi pon hari jumaat x siarkan cerita BELLA CALAMIDADES kafir tu... tibi ganti dengan AL-KULLIYAH(walau hakikat sebenar kehidupan seorang saya, saya tak layan AL-KULLIYAH tu)-_-^ peace!


SUSAH X NAK MENJADI SEORANG WANITA/PEREMPUAN??
SUSAHKAN!!! 
Nak menutup aurat dari hujung rambut sampai hujung kaki... Nak menjaga maruah seorang wanita lagi... dan banyak lagi kesusahan yg perlu di lalui dgn menjadi seorang wanita di bandingkan lelaki.
sebab itu mak-mak kita keluarkan statement yg agak zalim. begini bunyinye*lebih senang jaga kambing sekandang dari menjaga anak dara seorang* huu! Zalimkan!! Di samakan nya anak dara dengan kambing… sungguh sadis… tang mana yg sama tu?? Mungkin tang malas mandi kot. Kerana saya serupa kambing gurun di waktu muda!!

ITU BELUM LAGI BERATNYA MENJADI SEORANG ISTERI…ZAMAN CANGGIH SEKARANG BILAMANA SUAMI DAN ISTERI DI SAMA TARAFKAN.. DAH TAK TERLIHAT SYURGA DI BAWAH KAKI SUAMI….

jujur saya mengaku waktu kecil saya bilamana umi saya mengenakan banyak pantang larang terhadap kami anak perempuannya saya terfikir bagusnya kalau saya lelaki.... waktu tu akal masih secetek kolam swimming pool untuk kanak-kanak... EH!!(perumpamaan yg sungguh sadis) permainan waktu kecil saya adalah permainan lelaki... SAYA lebih gemar mengayuh basikal berkilo-kilo-kilo km/jm dibandingkan main masak masak... SAYA meminta hadiah kapal terbang control berbanding patung barbie, SAYA mengumpul duit untuk membeli PSP agar boleh bermain kereta drift dari membeli henpon untuk berSMS dgn kawan lelaki.. itu semua SAYA..... hingga kawan2 lelaki memanggil saya GANGSTE dan kanak-kanak mengejek saya kakak tiri kerana keganasan dan kebrutalan saya. tapi saya sedar hakikat saya akan kekal menjadi perempuan hingga akhir hayat bilamana setiap kali saya memasak orang akan memuji masakan saya sangatlah sedaapppppp...........*ye! ibu-ibu sudah boleh mula hntr rombongan meminang saya* dan semakin saya besar semakin terserlah kecomelan saya *ok disini anda sudah boleh berlari ke tandas untuk memuntahkan segala isi perut*  ok ini dusta semata!

TAPI YANG SEBENARNYA UNTUK SEORANG PEREMPUAN MASUK SYURGA SYARAT NYA  MUDAH TAPI SUSAH UNTUK DI LAKSANA…

SEBAB ITU BILA RASULLAH S.A.W ISRA’ MIKRAJ DAN MELIHAT KE NERAKA DUA PERTIGA PENGHUNINYA ADALAH PEREMPUAN… KENYATAAN YE!!! Dan saya berdoa agar saya tidak menjadi salah seorang daripadanya..

apa syaratnya...?????? 


sila rajinkan jejari runcing mahupun ketot anda mencari ye.... di mana-mana secara online mahupun kedai buku fofular.... kalau anda ada masa yg awesome smpai boleh blogwalking apa salahnya menkidnap sedikit dari awesome itu utk sesuatu yg lebih OMG kan....

sekian. salam kasih jumaat....

ps; ini entri menggunakan ayat kamus dewan dan pustaka. saya pun x tahu kenapa!! 
ps lagi; entri ini khas untuk kaum wanita.. 

1 comment:

  1. salam..
    berminat utk beli domain utk blog ni tak?

    cth

    www.nama domain yg dipilih.com


    if berminat blh email ,sms or call saya ye

    email : sales@nahrinet.com

    hp : 019 979 7070

    thanks

    ReplyDelete