click below this and i'll love you more

16 January 2012

Bebual kosong (super mepek)

Hai salam ukhwah untuk anda semua.... Ada yang jawab takk..?? Sebelum-sebelum ni saya dah pernah post corat-coret saya yang ntah-pape-tuu(actually nk Mintak korg sume Jgn baca sebab mepek sgt, malu seyy bila ingat-ingat balik), nie pun still nak bobal mepek lagi. Kenapa rajin bobal mepek lagi2 tgh memalam buta plus bisu ni, sebabb saya pun tak tau..!!(muka ni macam nak kena tampar laju-laju) Rasa macam nak mumbling sorang-sorang di tengah keheningan malam yang indah ini( chewah, ayat dah mula nak drama) sekarang nie tiba-tiba rajin sgt nak blog lah, ape ntah la..! Nie sebab banyak sgt terpengaruh dngn kakak-abang blogger yang sume terror-terror bukan yang terrorist tu ok...! Macam hanis zalikha, maria elena sume tu. Perg.... Dorg sume dasat-dasat!!!(dasyat yg betol) dorg tu salah satu blog-ror yg saya ingat lah. Takkan nak soh I list kan one by one plak dah! pengsan gue nanti nya dong... Tapi memang fun la kalau baca dorg nye blog.. Dah macam orang gilak gue gelak sorg-sorg...! Nie nanti mau kalau ada yang tersesat jalan masuk blog I ni bantai gelak beramai-ramai sempena memeriahkan lagi karnival jom gelakkan orang sebab rasa ini lah blog yg paling POYOOoo.!!! Kan..!(huu.. Nak angguk la tu..) sooo... I nak Bgitwu yang saya ni SuperDuper loike tu Bobal mepek tapi jangan terkezut pulak kalau tetibe one fine day I ajak orang debate Hal-Hal yang serious coz that my hobby..! Perang mulut... Yeay..! Suka..Suka.. Ok lah sampai di sini pertemuan kita pada hari ini. Semua boleh bersurai..!(someone please tampar I laju-laju) assalamualaikum kalau tak jawab dosa.. Kalau jawab sayangggg...!(haha.. Ayat copy-paste!! Sorry kak Maria Len Kali tak Buat lagi..)

No comments:

Post a Comment