click below this and i'll love you more

30 January 2012

yang pertama.

Salam ukhwah.......
bukan cinta pertama dan bukan juga cahaya mata pertama........

semalam dah pon berlangsung ajl ke 26 and kita semua pun dah tahu sape the winner.....  congrats to the winner...hafiz memang sempoi walaupun i x minat lagu nano...nano...nano......tu.... tapi mungkin hafiz memang deserve to win the trophy.....orang akan ingat sampai bila-bila kot dengan dressing super gempak tu.....dah macam adik aku kalau main bola.... yuna x pe even you tak menang u're still the winner in your own category... caya lah.... tahun depan final mesti masuk 5 lagu you.... x pon biar sampai sepuluh.... jangan bagi chance dekat orang lain(aku pulak yg tamak)....... A ceh...ceh.....cehhh...... bebual macam pengkritik  industry tanah air pulak.....aku ni cam ye...ye je......

actually entry ini di tulis adalah kerana saya merasa cemburu(ayat macam dlm kamus dewan bahasa dan pustaka plak) i sebenarnya jeloz la tengok retis-retis semalam cantik2 belaka.... so konon nak perasan  macam retis2 tu semua... tapi ye lah kan orang nak tengok kita pon tak apa lagi nak amek gambar kita kan.... sobsob...... jadi nak perasan lah kat blog sendiri... i nak upload gambar i yang cantik2 je dulu.... dulu konon tak nak upload gambar dalam blog sebab nanti orang tengok tu yang profile pic kosongkan... tapi sekarang tuhan dah balikkan hati agaknya... jadi hati pun berbisik" kau masuk kan lah gambar kau dalam blog, kau kan cantik" hati dengan tuan punya diri sama je. perasan ya amat.....

hang tak sedaq ka yang kucing ni lagi comey dari hang....

ada cheq kisah?? janji aku manusia... kau sape? kucing semata...huu......... tengok ni gambar-gambar adik manis ni... baru nanti hangpa tawwwwu....
yang perempuan tersengih gedik ni bukan aku

                                          yang hitam tu kakak aku (fav dia makan)                                                                                                                                                         



           budak muka tercengang nie adik angkat aku coz aku selalu angkat dia

tengok berapa ramai yang beratur kat belakang nak amek gambar ngan me!


      haa...... semua taknak kalah pakai pink........ yg paling cun tu cheq la.....





last but not least... kalau anda tidak merasakan saya cantik itu bermakna anda harus mula memakai cermin mata....


*
*
*
*
*
:'))
*
*
*
*
*

k lah ingat nak sumbat banyak lagi gambar tapi takut ada orang muntah darah pulak tengok....... so kalau rasa muka i nie suci sesuci embun pagi.. rajin-rajin lah singgah.... tak nak singgah pun tak pe....... i kecik ati je... 

p/s: ok i tak cantik pon... jangan menyampah ok....... dah boleh start muntah pink dah!!

No comments:

Post a Comment